mMedica Biuro Rozliczeń z NFZ - przejęcie obsługi informatycznej, przeniesienie i utrzymanie systemu mMedica na serwerze Sin.Net, utrzymanie bazy danych, wprowadzanie kuponów rum, pobytów jednodniowych, szpitalnych oraz deklaracji POZ i MDSz, wysłanie i potwierdzenie wpisanych kuponów i sprawozdań w NFZ, archiwizacja kuponów, wydruk sprawozdania finansowego, obsługa wszelkiej komunikacji elektronicznej z NFZ (np. miesięczne sprawozdania POZ, okresowe sprawozdania diagnostyka laboratoryjna, ankiety programów profilaktycznych), obsługa kolejek oczekujących.
Istnieje możliwość przenoszenia kopii bazy danych na komputer znajdujący się w Państwa przychodniach i gabinetach, dając dostęp do bazy pacjentów, szczególnie przydatne dla POZ.
Gwarantujemy prawidłowość i terminowość rozliczeń!
Forma płatności:
- Abonament miesięczny indywidualne ustalany dla każdego Klienta
Szkolenie mMedica - Firma Sin.Net jako certyfikowany Partner firmy Asseco oferuje profesjonalne szkolenia z zakresu obsługi systemu mMedica. Szkolenia prowadzone są w siedzibie naszej firmy w formie warsztatów (bieżąca praca z programem w trakcie szkolenia). Grupy szkoleniowe 6-8 osób.
Mając na uwadze zróżnicowanie w zakresie realizowanych świadczeń Państwu możliwość wyboru zakresu szkoleń. Proponujemy opłata dla 1 osoby uczestniczącej w szkoleniu.
Nazwa zakresu
|
Informacje szczegółowe
|
Czas szkolenia
|
POZ
|
deklaracje POZ, medycyna szkolna, raport populacyjny P305, weryfikacja deklaracji (rezygnacje, zgony), obsługa bazy danych (dowolne raporty na postawie wybranych warunków)
|
3h
|
AOS
|
Wprowadzanie danych osobowych pacjentów, wprowadzanie kuponów, weryfikacja wprowadzonych danych (samokontrola, sprawdzanie błędów, raporty wstępne). Kolejki Oczekujących (imienne wprowadzanie statystyk)
|
3h
|
SZP
|
Wprowadzanie danych osobowych pacjentów. Leczenie Szpitalne (pobyty szpitalne, ZOL). wprowadzonych danych (samokontrola, sprawdzanie błędów, raporty wstępne). Kolejki Oczekujących (imienne wprowadzanie statystyk)
|
3h
|
ROZLICZENIA
|
Rozliczenia (zamykanie sprawozdań, raportowanie kolejki oczekujących).
Obsługa modułu zestawień (indywidualne zestawienia użytkownika).
komunikacja – przesyłanie i odbieranie danych, kopia bezpieczeństwa.
|
2h
|
TERMINARZ
|
Terminarz (planowanie wizyt, organizacja rejestracji).
|
2h
|
W ramach szkolenia zapewniamy:
1. Materiały.
2. Salę wykładową.
3. Bufet kawowy.
Stały serwis godzinowy mMedica – Objęcie stałą opieką serwisową w zakresie programu mMedica.
zakres usług:
- Bezpłatna pomoc telefoniczn
- Konfigurację i pierwsze uruchomienie programu na nowych stanowiskach.
- Konfigurację i ponowną instalację programu na dotychczas działających stanowiskach, które
uległy awarii systemu operacyjnego.
- Kontrolę konfiguracji poprawnego działania programu.
- Naprawę wszelkich usterek w pełnym zakresie działania oprogramowania, wynikających z
uszkodzenia plików oprogramowania lub aplikacji pomocniczych, umożliwiających poprawną pracę
programu.
- Konfigurację programu w zakresie współpracy z urządzeniami zewnętrznymi (drukarki, itp.)
- Aktualizację programu zgodnie z udostępnianymi przez producenta poprawkami.
Czas interwencji od chwili zgłoszenia max. 48 godzin.
Forma płatności:
– godzina serwisowa płatność z każdą rozpoczętą godzinę
- dojazd do siedziby klienta płatność za 1 km
Stały serwis abonamentowy mMedica - Objęcie stałą opieką serwisową w zakresie programu mMedica.
zakres usług:
- Stała pomoc i wsparcie techniczne i merytoryczne.
- Szkolenia personelu związane z zmianami w oprogramowaniu i sposobach rozliczeń z NFZ.
- Pełna opieka nad działaniem całego systemu komputerowego, w zakresie działania programu
„mMedica”.
2 wizyty miesięcznie oraz na każde wezwanie Klienta.
Czas interwencji od chwili zgłoszenia max. 24 godzin.
Forma płatności:
- Abonament miesięczny indywidualne ustalany dla każdego Klienta.
- dojazd do siedziby w cenie abonamentu.
Stały serwis abonamentowy sieci, sprzętu, systemów operacyjnych i mMedica.
Objęcie stałą opieką serwisową w zakresie programu mMedica.
zakres usług:
- Stała pomoc i wsparcie techniczne i merytoryczne.
- Szkolenia personelu związane z zmianami w oprogramowaniu i sposobach rozliczeń z NFZ.
- Pełna opieka nad działaniem całego systemu komputerowego, w zakresie działania programu
„mMedica”.
- Regularna aktualizacja oprogramowania (Windows, Office, zabezpieczenia).
- Optymalizacji systemów operacyjnych
- Konserwacja sprzętu komputerowego (kontrola dysków na obecność uszkodzonych sektorów,
porządkowanie plików na dyskach w celu przyspieszenia dostępu do danych, kontroli na obecność
wirusów).
- Czyszczenie sprężonym powietrzem komputerów (według ustalonego harmonogramu min. Raz w
roku).
- Archiwizacja danych i baz.
- Instalacja na komputerach Klienta innych programów przez niego zakupionych.
- Wykonywanie innych usług wg indywidualnych ustaleń z Klientem.
4 wizyty miesięcznie oraz na wezwanie Klienta.
Czas interwencji od chwili zgłoszenia max. 24 godzin.
Forma płatności:
- Abonament miesięczny indywidualne ustalany dla każdego Klienta.
- dojazd do siedziby w cenie abonamentu.
Przygotowanie ofert w konkursach dla świadczeniodawców.
Obsługa aplikacji do Konkurs Ofert. Sporządzenie wersji elektronicznej i papierowej. Wydruk wszystkich załączników i instrukcji. Przygotowanie kopii oferty na płycie CD i wydruku.